Dnevne leče  |  14-dnevne leče  |  Mesečne leče  |  Torične leče  |  Barvne leče  |  
Slovensko Hrvatsko

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošno
Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo izvaja Vsevid d.o.o., Barjanska cesta 16, Ljubljana, ki je lastnik spletnih strani www.naroci-lece.si. (v nadaljevanju ponudnik). Nakup lahko opravi vsak, ki se registrira in sprejme pogoje poslovanja (v nadaljevanju uporabnik). Vsak uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se registrira. Geslo je znano le uporabniku ter ga določi v postopku registracije. Ponudnik in uporabnik medsebojne pravice in obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji.


Registracija

Pri registraciji mora uporabnik vnesti resnične podatke in za resničnost le-teh tudi odgovarja. Podatki, ki jih mora uporabnik obvezno navesti, so označeni z zvezdico. Podatki o zadnjem okulističnem pregledu in strokovnjaku, ki je pregled opravil, je potrebno za naročilo kontaktnih leč obvezno navesti.


Varstvo osebnih podatkov

Uporabnik s potrditvijo naročila dovoljuje, da ponudnik upravlja z osebnimi podatki uporabnika. Ponudnik zagotavlja varstvo osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Ponudnik bo osebne podatke uporabnika uporabljal zgolj za interno evidenco, za namene sklenitve in izvrševanja naročila ter za namene pošiljanja  morebitnih informativnih in oglasnih sporočil uporabniku. Oglasna sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila. Željo uporabnika, da ne prejema informativnih in oglasnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval. Ponudnik osebnih podatkov uporabnika ne bo posredoval tretjim osebam.



Naročilo

Za naročilo se mora uporabnik v sistem prijaviti z veljavnim uporabniškim imenom in geslom. Po izbiri izdelkov mora uporabnik slediti navodilom in v štirih korakih izbere še:

    - podatke o željenem načinu plačila,
    - željenem načinu prevzema blaga,

    - potrditev, da je kontaktne leče predpisal za to usposobljen strokovnjak ter
    - potrditev o sprejemanju splošnih pogojev poslovanja.

Vse dokler naročilo ni odposlano, lahko uporabnik popravlja morebitne napake pri izpolnjevanju naročila z uporabo funkcije »popravek«. Uporabnik takoj po prejemu naročila uporabniku potrdi naročilo s tem, da mu pošlje potrditveno elektronsko sporočilo, v katerem so navedeni vsi podatki naročila. Uporabnik lahko naročilo prekliče v roku ene ure po poslanem naročilu. Po poteku ene ure od oddaje naročila ponudnik naročilo potrdi in je zavezujoče tako za ponudnika kot za uporabnika. Naročilo je shranjeno pri ponudniku in uporabnik lahko na podlagi predhodnega pisnega zahtevka kadarkoli v roku 10 let od opravljenega naročila vpogleda vanj.


Cene

Vse cene so v EUR in vključujejo DDV. Informativno so cene iz EUR v SIT pretvorjene po paritetnem tečaju (1 EUR= 239,640 SIT). Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Za konkretno naročilo veljajo cene ob oddaji naročila. Za dobavljeno blago, ki čaka na prevzem več kot tri delovne dni si ponudnik pridržuje pravico spremembe cene. Spletne cene veljajo le za spletna naročila.



Rok dobave

Rok dobave, naveden pri opisu izdelka, je okviren in podan v številu delovnih dni. Odvisen je od vrste blaga,  dobavitelja in velja za osebni prevzem. Kadar je naročeno več vrst blaga z različnimi roki dobave, bo dostavljeno v roku, ki je najdaljši od vseh izbranih izdelkov. Če ponudnik naročila ne more izpolniti, ker blago ni na razpolago, mora o tem uporabnika takoj obvestiti in mu vrniti vsa morebitna že opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po obvestilu uporabniku, da naročila ne more izpolniti.


Prevzem in plačilo blaga

Uporabnik blago prevzame in plača na način, ki si ga je izbral v postopku naročila. Izbira lahko med:

  • redno dopoldansko dostavo (storitev izvaja Pošta Slovenije v skladu s svojimi pogoji poslovanja) :
    •  gotovinsko plačilo po povzetju brez provizije za plačilo UPN ali
    •  plačilo po predračunu.
    • spletno plačilo s karticami VISA in Mastercard

      Plačilo kontaktnih leč z VISA kartico       Plačilo kontaktnih leč z Mastercard  
  • osebnim prevzemom blaga v Optiki Vsevid na Podutiški cesti 46 v Ljubljani:
    • gotovinsko plačilo ali
    • plačilo s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard/Eurocard, Maestro, Karanta).
    • plačilo po predračunu

Plačilo po predračunu je namenjeno plačevanju prek elektronskega načina plačevanja (Klik NLB, ABANet, iNet Banke Koper, SKB iNet, Moba, itd.). V primeru izbire plačila po predračunu, po elektronski pošti prejmete pdf datoteko z UPN. Plačilo po predračunu mora uporabnik obvezno izvesti s plačilom UPN.

Za naročila katerih dostava se vrši izven SEPA območja plačilo po povzetju ni mogoče.

Redna dopoldanska dostava je brezplačna!

Odstop od naročila

Uporabnik ima pravico najkasneje v 15 dneh po prejemu naročenega blaga odstopiti od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravem vračilu naročenega blaga mora ponudnika obvestiti najkasneje v 15 dneh od prejema naročenega blaga na naslov info@naroci-lece.si ter navesti način, na katerega se mu vrne kupnina (nakazilo na osebni račun ali poštna nakaznica). Uporabnik mora v 15 dneh od obvestila o odstopu od naročila prejeto blago na svoje stroške vrniti ponudniku. Blago mora uporabnik vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini ter zapakirano v originalno embalažo po pošti na naslov ponudnika Vsevid d.o.o., Podutiška c. 46, 1000 Ljubljana. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Za blago vrnjeno skladno s prejšnjima odstavkoma, vrnemo kupnino takoj ko je to mogoče ali najkasneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu naročila.


Reklamacija

Uporabnik lahko reklamira le blago naročeno prek spletnih strani www.naroci-lece.si. Pred odpiranjem originalne embalaže mora uporabnik preveriti točnost parametrov kontaktnih leč. Uporabnik lahko blago reklamira v 8 dneh od prejetja blaga. Pri reklamaciji blaga mora uporabnik v pisnem zahtevku za zamenjavo blaga podati razloge za reklamacijo. Tak zahtevek bo ponudnik posredoval proizvajalcu, ki bo pojasnil ali je zahteva upravičena ali ne. Uporabnik ne more reklamirati:

   - blaga, uporabljenega v nasprotju z navodili proizvajalca za pravilno uporabo ter navodili strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal,
    - blaga, poškodovanega zaradi malomarne uporabe,
    - v primeru, da se barvni odtenek kontaktnih leč razlikuje od odtenka prikazanega na spletnih straneh.


Eskulpacija odgovornosti

Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku. Vse fotografije izdelkov na spletnih straneh so simbolične in sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.


Kontaktni naslov

Vprašanja za dodatna pojasnila ali informacije, morebitne ugovore, pripombe, zahtevke ali izjave pošljite na naslov: info@naroci-lece.si, ali pisno na Vsevid d.o.o. Podutiška c. 46, 1000 Ljubljana ali pokličete na 031 309 462

 

 POMEMBNO OBVESTILO: V izdelavi je nova spletna stran.

 

Za prenos pogojev poslovanja na svoj računalnik v obliki .pdf klikni: